lørdag 12. februar 2011

Oppskriften?

Jeg har laget en slags ”oppskrift” for å oppnå målet om en veltrent, muskuløs og fettfattig kropp. Jeg presiserer at den ikke er vitenskapelig basert. Den er på ingen måte en fasit eller den ideelle metoden. Dette er kun noe jeg har laget ut fra hva jeg har lest om ”bulking” og ”ripping”, sammenholdt med egen forståelse og kunnskaper om kroppens fysiologi. Jeg er åpen for diskusjon og kommentarer. Leserne må gjerne følge dette programmet selv, evt. egne variasjoner av programmet. Jeg vil likevel anbefale å konsultere utrente å konsultere egen lege før man begir seg ut på et tøft trenings- eller kostholdsprogram.

Jeg har gitt meg selv en frist til .01.07.2011. Dvs at jeg har i underkant av 5 mnd på meg. Jeg er litt usikker på om dette er nok tid, men jeg prøver likevel. Jeg har en relativt slank kroppsbygning og ønsker derfor å bygge før jeg kutter. Jeg har derfor tenkt å bruke 4 mnd på muskelbygging og den siste mnd til å bli ”ripped”. Igjen er jeg usikker på om dette er en riktig forvaltning av tid og er åpen for kommentarer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar